Nume, prenume
E-mail
E-mail (vă rugăm să confirmați)
Comanda dvs.
Vă rugăm să introduceți numai numerele de comandă care încep cu RO. Pentru toate celelalte numere de comandă, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul platformei de vânzări.
Tema Modificați datele clientului Produs și montare Stare și expediere Reclamații și garanție Stornarea comenzii Plată Diverse Evaluare
Modificați datele clientului Modificarea datelor de contact sau de facturare
Mesaj
Produs și montare Întrebări referitoare la produs și instrucțiunile de asamblare Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Stare și expediere Stadiul livrării Modificarea adresei de livrare
Mesaj
Reclamații și garanție Raportați piesele defecte Raportați culoarea greșită Raportați piesele lipsă Articolul primit este incorect Lipsa produselor montate
Pentru a vă putea ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de o listă cu piesele lipsă, astfel încât să putem aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de exemplu, 1 piesă B 80, 2 piese PD 240).
Mesaj
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Stornarea comenzii Am făcut o comandă greșită Am găsit un preț mai avantajos Modificarea metodei de plată Întârzieri la livrare Altele (vă rugăm să precizați motivul)
Mesaj
Pentru ca noi să putem procesa cererea dumneavoastră cât mai repede posibil, avem nevoie de o fotografie a ofertei mai ieftine! Condiții: nu este permisă depășirea perioadei de anulare de 14 zile și trebuie să fie vorba de un articol identic.
Plată Întrebare privind plata/rambursarea
Mesaj
Diverse Dezabonare de la newsletter
Mesaj
Evaluare Întrebare despre evaluare
Mesaj
Tema Produs și montare Expediere Plată Diverse
Produs și montare Întrebări referitoare la produs și instrucțiunile de asamblare Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Expediere Termene de livrare/Cum se realizează livrarea?
Mesaj
Plată Posibilități de plată Nu se poate plăti
Mesaj
Diverse Cooperare
Mesaj
Comanda dvs.
Vă rugăm să introduceți numai numerele de comandă care încep cu RO. Pentru toate celelalte numere de comandă, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul platformei de vânzări.
Tema Modificați datele clientului Oferte pentru instituțiile publice Produs și montare Stare și expediere Reclamații și garanție Plată Evaluare
Modificați datele clientului PRO - Modificarea datelor de contact sau de facturare PRO - Transmiteți codul de identificare în scopuri de TVA
Mesaj
Oferte pentru instituțiile publice PRO - Oferte de preț pentru echipamente pentru spații de joacă publice EN 1176
Mesaj
Produs și montare PRO - Întrebări despre produs PRO - Instrucțiuni și certificate de construcție PRO - Recomandare de ancorare PRO - Planul fundației/Sfaturi PRO - Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Stare și expediere PRO - Modificarea adresei de livrare PRO - Stadiul livrării
Mesaj
Reclamații și garanție PRO - Raportați piesele defecte PRO - Raportați culoarea greșită PRO - Raportați piesele lipsă PRO - Articolul primit este incorect PRO - Lipsa produselor montate
Pentru a vă putea ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de o listă cu piesele lipsă, astfel încât să putem aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de exemplu, 1 piesă B 80, 2 piese PD 240).
Mesaj
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Plată PRO - Întrebare privind plata
Mesaj
Evaluare PRO - Întrebare privind evaluarea
Mesaj
Tema Oferte pentru instituțiile publice Produs și montare Expediere Plată
Oferte pentru instituțiile publice PRO - Oferte de preț pentru echipamente pentru spații de joacă publice EN 1176
Mesaj
Produs și montare PRO - Întrebări despre produs PRO - Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Expediere PRO - Termene de livrare/Cum se realizează livrarea?
Mesaj
Plată PRO - Opțiuni de plată PRO - Nu se poate plăti
Mesaj
Trimiteți