Nume, prenume
E-mail
E-mail (vă rugăm să confirmați)
Comanda dvs.
Vă rugăm să introduceți numai numerele de comandă care încep cu RO. Pentru toate celelalte numere de comandă, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul platformei de vânzări.
Tema
Modificați datele clientului
Produs și montare
Stare și expediere
Reclamații și garanție
Stornarea comenzii
Plată
Diverse
Evaluare
Modificați datele clientului
Modificarea datelor de contact sau de facturare
Mesaj
Produs și montare
Întrebări referitoare la produs și instrucțiunile de asamblare
Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Stare și expediere
Stadiul livrării
Modificarea adresei de livrare
Mesaj
Reclamații și garanție
Raportați piesele defecte
Raportați culoarea greșită
Raportați piesele lipsă
Articolul primit este incorect
Lipsa produselor montate
Pentru a vă putea ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de o listă cu piesele lipsă, astfel încât să putem aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de exemplu, 1 piesă B 80, 2 piese PD 240).
Mesaj
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Stornarea comenzii
Am făcut o comandă greșită
Am găsit un preț mai avantajos
Modificarea metodei de plată
Întârzieri la livrare
Altele (vă rugăm să precizați motivul)
Mesaj
Pentru ca noi să putem procesa cererea dumneavoastră cât mai repede posibil, avem nevoie de o fotografie a ofertei mai ieftine! Condiții: nu este permisă depășirea perioadei de anulare de 14 zile și trebuie să fie vorba de un articol identic.
Plată
Întrebare privind plata/rambursarea
Mesaj
Diverse
Dezabonare de la newsletter
Mesaj
Evaluare
Întrebare despre evaluare
Mesaj
Tema
Produs și montare
Expediere
Plată
Diverse
Produs și montare
Întrebări referitoare la produs și instrucțiunile de asamblare
Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Expediere
Termene de livrare/Cum se realizează livrarea?
Mesaj
Plată
Posibilități de plată
Nu se poate plăti
Mesaj
Diverse
Cooperare
Mesaj
Comanda dvs.
Vă rugăm să introduceți numai numerele de comandă care încep cu RO. Pentru toate celelalte numere de comandă, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul platformei de vânzări.
Tema
Modificați datele clientului
Oferte pentru instituțiile publice
Produs și montare
Stare și expediere
Reclamații și garanție
Plată
Evaluare
Modificați datele clientului
PRO - Modificarea datelor de contact sau de facturare
PRO - Transmiteți codul de identificare în scopuri de TVA
Mesaj
Oferte pentru instituțiile publice
PRO - Oferte de preț pentru echipamente pentru spații de joacă publice EN 1176
Mesaj
Produs și montare
PRO - Întrebări despre produs
PRO - Instrucțiuni și certificate de construcție
PRO - Recomandare de ancorare
PRO - Planul fundației/Sfaturi
PRO - Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Stare și expediere
PRO - Modificarea adresei de livrare
PRO - Stadiul livrării
Mesaj
Reclamații și garanție
PRO - Raportați piesele defecte
PRO - Raportați culoarea greșită
PRO - Raportați piesele lipsă
PRO - Articolul primit este incorect
PRO - Lipsa produselor montate
Pentru a vă putea ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de o listă cu piesele lipsă, astfel încât să putem aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de exemplu, 1 piesă B 80, 2 piese PD 240).
Mesaj
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240).
Plată
PRO - Întrebare privind plata
Mesaj
Evaluare
PRO - Întrebare privind evaluarea
Mesaj
Tema
Oferte pentru instituțiile publice
Produs și montare
Expediere
Plată
Oferte pentru instituțiile publice
PRO - Oferte de preț pentru echipamente pentru spații de joacă publice EN 1176
Mesaj
Produs și montare
PRO - Întrebări despre produs
PRO - Întrebări referitoare la montare
Mesaj
Expediere
PRO - Termene de livrare/Cum se realizează livrarea?
Mesaj
Plată
PRO - Opțiuni de plată
PRO - Nu se poate plăti
Mesaj
Trimiteți