Număr de comandă, începe cu #RO (acesta se găsește în mesajul de confirmare a comenzii)
Nume, prenume
E-mail
E-mail (vă rugăm să confirmați)
Vă rugăm să indicați aici articolele pe care doriți să le returnați.
Vă rugăm să contactați personal echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a discuta procedura de returnare a articolelor.
Număr de articol, descrierea produsului (acesta se găsește în mesajul de confirmare a comenzii)
Motivul returnării Articolul nu corespunde așteptărilor Articolul nu este adecvat pentru utilizarea prevăzută Articolul este deteriorat Articolul nu a sosit la timp Am primit articolul greșit Am găsit un preț mai avantajos Altele
Soluția dorită Returnare și obținerea rambursării Returnare și primirea unui nou articol
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Este suficient să ne trimiteți o imagine a articolului complet și câteva fotografii ale unor detalii. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate.
Alte detalii/motivație
Soluția dorită Relivrarea pieselor de schimb Primirea unui nou articol Obținerea rambursării
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Nu este necesar să returnați produsele, deoarece livrarea ulterioară imediată a elementelor relevante este cea mai eficientă soluție.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240). Vă rugăm să rețineți că lemnul poate prezenta în mod natural crăpături, noduri și scurgeri de rășină și, prin urmare, aceste caracteristici pot apărea și la piesele de schimb. De îndată ce primim lista completă de la dumneavoastră, vom aranja o livrare ulterioară.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Este suficient să ne trimiteți o fotografie a produsului întreg și câteva fotografii care să indice detalii. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate. Puteți încărca mai multe fișiere, selectându-le pe toate deodată în fereastra de încărcare și confirmând cu „Deschidere”. Se pot încărca până la 10 Mb în total.
Fișiere
Fișiere
Fișiere
Soluția dorită Solicitarea unei soluții adecvate* Returnare și obținerea rambursării
*) După primirea cererii dumneavoastră, serviciul nostru de relații cu clienții vă va contacta cu o propunere.
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Soluția dorită Returnare și primirea unui nou articol Returnare și obținerea rambursării
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate.
Soluția dorită Obținerea diferenței de preț
Pentru ca noi să putem procesa cererea dumneavoastră cât mai repede posibil, avem nevoie de o fotografie a ofertei mai ieftine! Condiții: nu este permisă depășirea perioadei de anulare de 14 zile și trebuie să fie vorba de un articol identic.
Fișiere
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Număr de articol, descrierea produsului (acesta se găsește în mesajul de confirmare a comenzii)
Motivul returnării Articolul nu corespunde așteptărilor Articolul nu este adecvat pentru utilizarea prevăzută Articolul este deteriorat Articolul nu a sosit la timp Am primit articolul greșit Am găsit un preț mai avantajos Altele
Soluția dorită Returnare și obținerea rambursării Returnare și primirea unui nou articol
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Este suficient să ne trimiteți o imagine a articolului complet și câteva fotografii ale unor detalii. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate.
Alte detalii/motivație
Soluția dorită Relivrarea pieselor de schimb Primirea unui nou articol Obținerea rambursării
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Nu este necesar să returnați produsele, deoarece livrarea ulterioară imediată a elementelor relevante este cea mai eficientă soluție.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240). Vă rugăm să rețineți că lemnul poate prezenta în mod natural crăpături, noduri și scurgeri de rășină și, prin urmare, aceste caracteristici pot apărea și la piesele de schimb. De îndată ce primim lista completă de la dumneavoastră, vom aranja o livrare ulterioară.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Este suficient să ne trimiteți o fotografie a produsului întreg și câteva fotografii care să indice detalii. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate. Puteți încărca mai multe fișiere, selectându-le pe toate deodată în fereastra de încărcare și confirmând cu „Deschidere”. Se pot încărca până la 10 Mb în total.
Fișiere
Fișiere
Fișiere
Soluția dorită Solicitarea unei soluții adecvate* Returnare și obținerea rambursării
*) După primirea cererii dumneavoastră, serviciul nostru de relații cu clienții vă va contacta cu o propunere.
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Soluția dorită Returnare și primirea unui nou articol Returnare și obținerea rambursării
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate.
Soluția dorită Obținerea diferenței de preț
Pentru ca noi să putem procesa cererea dumneavoastră cât mai repede posibil, avem nevoie de o fotografie a ofertei mai ieftine! Condiții: nu este permisă depășirea perioadei de anulare de 14 zile și trebuie să fie vorba de un articol identic.
Fișiere
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Număr de articol, descrierea produsului (acesta se găsește în mesajul de confirmare a comenzii)
Motivul returnării Articolul nu corespunde așteptărilor Articolul nu este adecvat pentru utilizarea prevăzută Articolul este deteriorat Articolul nu a sosit la timp Am primit articolul greșit Am găsit un preț mai avantajos Altele
Soluția dorită Returnare și obținerea rambursării Returnare și primirea unui nou articol
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Este suficient să ne trimiteți o imagine a articolului complet și câteva fotografii ale unor detalii. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate.
Alte detalii/motivație
Soluția dorită Relivrarea pieselor de schimb Primirea unui nou articol Obținerea rambursării
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Nu este necesar să returnați produsele, deoarece livrarea ulterioară imediată a elementelor relevante este cea mai eficientă soluție.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Vă rugăm să verificați cu atenție întreaga livrare și să ne trimiteți o listă completă a pieselor lipsă/defectuoase, astfel încât să se poată aranja o singură livrare ulterioară. Lista trebuie întocmită pe baza instrucțiunilor de asamblare (de ex.: 1 bucată B 80, 2 bucăți PD 240). Vă rugăm să rețineți că lemnul poate prezenta în mod natural crăpături, noduri și scurgeri de rășină și, prin urmare, aceste caracteristici pot apărea și la piesele de schimb. De îndată ce primim lista completă de la dumneavoastră, vom aranja o livrare ulterioară.
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de fotografii ale bunurilor primite și ale pieselor deteriorate. Este suficient să ne trimiteți o fotografie a produsului întreg și câteva fotografii care să indice detalii. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate. Puteți încărca mai multe fișiere, selectându-le pe toate deodată în fereastra de încărcare și confirmând cu „Deschidere”. Se pot încărca până la 10 Mb în total.
Fișiere
Fișiere
Fișiere
Soluția dorită Solicitarea unei soluții adecvate* Returnare și obținerea rambursării
*) După primirea cererii dumneavoastră, serviciul nostru de relații cu clienții vă va contacta cu o propunere.
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Soluția dorită Returnare și primirea unui nou articol Returnare și obținerea rambursării
Pentru rambursare va fi utilizată aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru comanda inițială. Dacă doriți o altă metodă de plată, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „Observații”.
Observații
Pentru a vă ajuta cât mai repede posibil, avem nevoie de câteva fotografii: a etichetei de pe ambalaj, a instrucțiunilor de asamblare, a chitanței de livrare și a întregului produs. Solicitările fără fotografii nu pot fi procesate.
Soluția dorită Obținerea diferenței de preț
Pentru ca noi să putem procesa cererea dumneavoastră cât mai repede posibil, avem nevoie de o fotografie a ofertei mai ieftine! Condiții: nu este permisă depășirea perioadei de anulare de 14 zile și trebuie să fie vorba de un articol identic.
Fișiere
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mesaj
Trimitere formular