Retururi

Cum procedez dacă doresc să returnez un articol?

În cazul în care articolele care urmează să fie returnate sunt articole ce trebuie preluate de o firmă de transport, vom stabili cu dumneavoastră o dată de colectare pentru firma de transport și vom prelua întregul cost al returului.

Dacă este vorba despre pachete mai mici, vă rugăm să le returnați dumneavoastră la un prestator de servicii de livrare, la alegere.

Sfat: alegeți întotdeauna același prestator de servicii de livrare care a fost responsabil și pentru livrarea produselor pe care le returnați. De regulă, aceasta este varianta cea mai convenabilă ca preț.

Pentru un proces rapid și fără probleme, vă recomandăm să folosiți formularul nostru de retur. Cu toate acestea, această procedură nu este obligatorie.

Cât timp am la dispoziție pentru a reclama un articol?

Nu există o perioadă de bază pentru reclamații. Pentru elementele noastre din lemn aveți o garanție de 10 ani, iar pentru accesorii o garanție de 2 ani. Fără a aduce atingere, se aplică reglementările legale. Mai multe informații găsiți și în informarea privind dreptul de retragere.

Cum procedez dacă comanda mea este incompletă sau livrată cu deteriorări?

Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale erori la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediere al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuși produsele și, pe baza instrucțiunilor de asamblare, să verificați dacă pachetul este complet și intact și să documentați cu fotografii eventualele daune.

Apoi contactați-ne prin formularul nostru de contact și trimiteți-ne o listă completă a componentelor afectate, inclusiv fotografii. Doar dacă lista componentelor afectate este completă, pot fi evitați timpii lungi de așteptare. Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă propune o soluție potrivită.

Cum procedez dacă doresc să schimb un articol?

Pentru un proces rapid și fără probleme, vă recomandăm să folosiți formularul nostru de retur. Cu toate acestea, această procedură nu este obligatorie.

Cum îmi primesc banii înapoi?

Rambursarea depinde de metoda de plată selectată. Dacă ați achitat comanda în avans, vă rugăm să ne trimiteți datele contului dumneavoastră pentru a putea efectua rambursarea sumei. Dacă ați plătit prin PayPal, card de credit sau Amazon, datele dumneavoastră de plată sunt deja stocate de noi și nu mai avem nevoie de alte date pentru a efectua rambursarea sumei. Dacă ați efectuat plata prin Klarna, vă rugăm să contactați Klarna pentru rambursare. De asemenea, vă rugăm să rețineți că rambursarea sumei poate dura până la 14 zile.

Wickey confirmă primirea retururilor mele?

De îndată ce retururile dumneavoastră au ajuns la noi, primiți, desigur, un e-mail de la noi în care confirmăm primirea retururilor.

Pot alege singur o firmă de transport pentru returnarea unui echipament de joacă Wickey?

Din păcate, din motive logistice, nu vă putem oferi posibilitatea de a alege firma de transport pentru retur. De asemenea, nu este posibil să transmitem informații firmei de transport, deoarece aceasta lucrează adesea cu subcontractanți la livrare.

Pot refuza luarea în primire a unui echipament de joacă Wickey dacă este foarte deteriorat?

Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale daune la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediere al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuși produsele și să verificați dacă pachetul este complet și intact. Apoi adresați-vă serviciului nostru pentru clienți prin formularul de contact. Ne vom ocupa cât de repede posibil de înlocuirea produselor.

Se încarca...

Comparați Produse