Economisiți la al nostru SUNNY SALE

Comandă

minus-circle plus-circle De ce este necesar să lăsați un număr de telefon?

Din cauza dimensiunilor lor, complexurile noastre de joacă nu sunt livrate prin intermediul unui serviciu convențional de colete, ci printr-un camion al unei companii de transport cu o platformă de ridicare. Pentru a stabili împreună cu dumneavoastră data perfectă de livrare, agentul de expediție vă va contacta telefonic. În acest fel, ne asigurăm că sunteți acasă și că complexul de joacă este livrat la timp.

minus-circle plus-circle Este posibil să comandați de la Wickey prin telefon?

Comanda dvs. poate ajunge la noi doar online, prin intermediul magazinului nostru online.

minus-circle plus-circle De ce există diferențe de preț între diferitele țări/magazine?

Acest lucru depinde, printre altele, de circumstanțele specifice de țară, cum ar fi modul de calcul al costurilor de transport.


Facem tot posibilul să limităm la maxim aceste diferențe, însă nu le putem elimina complet. Pentru fiecare țară sunt valabile prețurile indicate în magazin. În unele dintre magazinele noastre, oferim serviciul de a livra într-o altă țară. Puteți citi aceste informații în magazinele noastre Comandă și livrare."

 

minus-circle plus-circle Voi primi o confirmare a comenzii mele?

După ce ați terminat turul de cumpărături, bineînțeles că nu dorim să vă facem să așteptați. Vă vom trimite imediat o confirmare a comenzii la adresa dvs. de e-mail cu toate informațiile importante despre continuarea procesului. De asemenea, vă rugăm să verificați dosarul de spam. Dacă, contrar așteptărilor, nu primiți o confirmare a comenzii, contactați pur și simplu serviciul nostru pentru clienți la +40 800 630 007. Ei vor fi bucuroși să vă ajute!

minus-circle plus-circle Pot să comand de la Wickey și cu ajutorul smartphone-ului meu?

Desigur, puteți naviga cu ușurință prin magazinul nostru cu ajutorul smartphone-ului și, bineînțeles, puteți plasa o comandă.

minus-circle plus-circle Până când îmi pot anula comanda?

În cazul în care bunurile nu au părăsit încă depozitul nostru sau nu ați plătit încă, anularea este posibilă fără probleme. Acest lucru înseamnă că, atâta timp cât nu ați primit o confirmare de expediere, vă puteți anula comanda fără probleme. Nu vă faceți griji, dacă ați plătit deja, vă veți primi banii înapoi în orice caz.

minus-circle plus-circle Îmi pot modifica detaliile comenzii mai târziu?

Atâta timp cât articolul dorit se află încă în coșul de cumpărături și comanda nu a fost finalizată, puteți modifica detaliile comenzii fără probleme. Din păcate, nu mai este posibil să faceți modificări după ce comanda a fost finalizată.
Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin intermediul formularului nostru de contact cu subiectul Livrare - Alte întrebări despre livrare.

minus-circle plus-circle Unde pot găsi formularul de anulare?

În primele 14 zile, aveți dreptul de a rezilia contractul fără a oferi niciun motiv. Puteți găsi mai multe informații despre acest lucru și despre formular aici: Politica de anulare.

Se încarca...

Comparați Produse

chevron-right