Expediere și livrare

Cum sunt ambalate echipamentele de joacă de la Wickey?

Safety first – deviza noastră când vine vorba de ambalare! Dumneavoastră primiți produsele ambalate în siguranță, robuste și solide, prin colet sau palet cu folie de protecție. Pachetele mai mari, precum complexurile de joacă sau leagănele vă sunt livrate de firma de transport la fel de sigur, până la trotuar.

Ce ar trebui să am în vedere și să verific atunci când îmi sunt livrate produsele?

Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale daune la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediție al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuşi produsele şi să verificați dacă pachetul este complet și intact. Dacă nu sunteți mulțumit de un anumit aspect, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin formularul de contact, menționând la subiect „Garanție - răspundere pentru defectele de fabricație”. Ne vom ocupa cât de repede posibil de înlocuirea produselor.

Locuiesc pe o stradă îngustă - Ce posibilități am, în ceea ce privește livrarea?

Livrarea se efectuează, de regulă, cu un autocamion de 7,5 t (dimensiuni standard: lungime 6 x lățime 2,45 x înălțime 2,45 m) sau cu un autocamion de 12 t (dimensiuni standard: lungime 7,20 x lățime 2,50 x înălțime 2,60 m).
Dacă strada pe care se află adresa de livrare este prea îngustă, aveți, desigur, posibilitatea de a indica o adresă de livrare alternativă atunci când plasați comanda. Acest lucru este valabil și atunci când pe stradă este interzis accesul vehiculelor peste 3,5 t sau strada nu este asfaltată.
Dacă, totuși, în ciuda condițiilor nefavorabile, doriți ca produsele să fie livrate la adresa dumneavoastră de destinație, vă rugăm să rețineți că acest lucru poate duce la creșterea costurilor de transport și la un timp de procesare prelungit.

Atunci când comand mai multe articole Wickey, acestea vor fi livrate împreună?

În principiu, se aplică următoarea regulă: o comandă, o livrare! Cu excepția cazului în care ați făcut atât de multe cumpărături încât pur și simplu nu încap toate produsele într-un singur pachet. În funcție de situație și volum, paturile noastre pentru copii și complexurile mici de joacă sunt trimise în mai multe pachete.

Mă ajută şoferul firmei de curierat să aduc echipamentul de joacă Wickey pe proprietatea mea?

Din păcate, acest lucru nu este posibil din motive organizatorice. Livrarea este gratuită până la limita străzii, iar apoi responsabilitatea vă revine dvs.

Am posibilitatea să modific din scurt data livrării la firma de transport?

În cazul în care este necesar să amânați data de livrare anunțată într-un termen scurt, este suficient să ne sunați la numărul XX. Cu toate acestea, pot surveni costuri de depozitare și suplimentare pe care firma de transport își rezervă dreptul de a vi le factura, în funcție de situație. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați telefonic serviciul nostru pentru clienți.

Cum procedez dacă nu sunt acasă atunci când are loc livrarea?

Vă rugăm să evitați, pe cât posibil, această situație, pentru a reduce la minimum efortul și eventualele costuri suplimentare pentru toate părțile implicate. În cazul în care nu reușiți sub nicio formă să respectați termenul, vom interveni: în acest caz, firma de transport ne va aborda și vă vom contacta la rândul nostru pentru a stabili o nouă dată de livrare.

În plus, suntem bucuroși să suportăm costurile de livrare în cazul expedierii comenzilor în valoare de 50 EUR sau mai mult pentru prima livrare. Însă dacă este necesară o a 2-a livrare, verificăm cu firma de transport în ce măsură survin costuri suplimentare, pe care ne rezervăm dreptul de a vi le factura.

Comanda poate fi ridicată de la fața locului?

Chiar dacă ne-ar face plăcere să întâmpinăm personal pe fiecare dintre clienții noștri - din păcate, ridicarea de la fața locului nu este posibilă din motive organizatorice.

Cum va fi livrat produsul de joacă Wickey?

Echipamentele de joacă vi le trimitem prin firme de curierat. Accesoriile şi elementele auxiliare mici vor ajunge la dvs. prin serviciul pachetomat.

Cu ce firme de transport și prestatori de servicii de livrare colaborează Wickey?

Întrucât magazinele noastre Wickey din diferite țări livrează în aproape toată Europa, lucrăm cu un număr mare de firme de transport. În cazul pachetelor de mici dimensiuni, cooperăm cu DHL, GLS, DPD sau UPS.

Am posibilitatea de a vedea starea comenzii mele?

Vă ținem permanent la curent în ceea ce privește starea comenzii dumneavoastră, motiv pentru care vă transmitem notificări pe parcursul întregului proces de comandă și livrare. Astfel, după primirea plății, de îndată ce comanda dumneavoastră este pregătită pentru expediere și când comanda dumneavoastră părăsește depozitul nostru, veți primi un e-mail corespunzător cu mai multe informații.

Dacă comanda dumneavoastră este o livrare efectuată de o firmă de transport, aceasta vă va contacta pentru a stabili cu dumneavoastră o dată de livrare.
În cazul expedierii de colete, după expedierea mărfii primiți un link de urmărire de la prestatorul de servicii de livrare, cu ajutorul căruia puteți vedea oricând starea livrării dumneavoastră.

Wickey oferă și livrare expres?

Din păcate, acest lucru nu este posibil din motive organizatorice. Cu toate acestea, încercăm să vă aducem produsele comandate cât mai repede posibil.

Pot specifica o dată preferată de livrare?

Aveți opțiunea de a conveni ziua livrării împreună cu firma de transport. Termenul exact de livrare trebuie să fie însă cel târziu în 3 zile de la data la care ați luat legătura cu firma de transport. În caz contrar, pot surveni costuri de depozitare și suplimentare, pe care ne rezervăm dreptul de a vi le factura în funcție de situație.

Wickey livrează și în străinătate?

Desigur – oferim echipamentele noastre de joacă într-un număr mare de țări europene. Însă din magazinul online german, articolele noastre pot fi livrate doar în Germania și Luxemburg. Prin urmare, vă rugăm să rețineți faptul că livrarea în țara/insula unde locuiți se poate face doar printr-o comandă în magazinul Wickey corespunzător din țara respectivă. Dacă găsiți țara dumneavoastră în lista magazinelor noastre, nimic nu stă în calea livrării. Mai multe informații despre zonele de livrare ale acestui magazin puteți găsi aici:Comandă și livrare

În ce zile nu se fac livrări?

Sâmbăta și duminica, personalul de la firmele de transport se bucură de un weekend binemeritat - sperăm că și dumneavoastră?

Cât de mari sunt costurile de transport?

Începând de la o valoare mărfii de 50,- €, livrarea este gratuită! Pentru insule și zonele greu accesibile există reglementări excepționale. Mai multe informații găsiți aici: Comandă și livrare.

Trebuie să plătesc o taxă suplimentară pentru livrările pe insule?

Sentimentul de vacanță non-stop trebuie să aibă totuși și un neajuns: da, în acest caz există taxe suplimentare. În acest sens aruncați o privire în magazinul nostru pentru țara/insula dumneavoastră.

La ce timp de livrare să mă aștept?

Durata medie de livrare a unui articol este indicată pe pagina produsului respectiv. Termenul indicat acolo începe întotdeauna după primirea plății efectuate de dumneavoastră.

Comanda mea poate fi livrată la un pachetomat?

În principiu, acest lucru nu este posibil, din păcate. Dar, desigur, puteți alege ca loc de livrare și o adresă a unei persoane de încredere, care să preia bunurile în numele dumneavoastră.

Timpul de livrare se mărește dacă comand mai multe articole?

Dacă comandați mai multe articole cu timpi de livrare diferiți, puteți să vă orientați întotdeauna în funcție de cel mai lung timp de livrare indicat. Vă rugăm, de asemenea, să rețineți că livrarea dumneavoastră poate fi formată din mai multe pachete.

Se încarca...

Comparați Produse