Economisiți până la  35% - prelungit inclusiv până pe 22.05.2022! Cumpărați acum

FAQ Home Page

Se încarca...

Help Center

Comandă
De ce este necesar să lăsați un număr de telefon?
Din cauza dimensiunilor lor, complexurile noastre de joacă nu sunt livrate prin intermediul unui serviciu convențional de colete, ci printr-un camion al unei companii de transport cu o platformă de ridicare. Pentru a stabili împreună cu dumneavoastră data perfectă de livrare, agentul de expediție vă va contacta telefonic. În acest fel, ne asigurăm că sunteți acasă și că complexul de joacă este livrat la timp.
Este posibil să comandați de la Wickey prin telefon?
Comanda dvs. poate ajunge la noi doar online, prin intermediul magazinului nostru online.
De ce există diferențe de preț între diferitele țări/magazine?
"Acest lucru depinde, printre altele, de circumstanțele specifice de țară, cum ar fi modul de calcul al costurilor de transport.Facem tot posibilul să limităm la maxim aceste diferențe, însă nu le putem elimina complet. Pentru fiecare țară sunt valabile prețurile indicate în magazin. În unele dintre magazinele noastre, oferim serviciul de a livra într-o altă țară. Puteți citi aceste informații în magazinele noastre Comandă și livrare."
Voi primi o confirmare a comenzii mele?
După ce ați terminat turul de cumpărături, bineînțeles că nu dorim să vă facem să așteptați. Vă vom trimite imediat o confirmare a comenzii la adresa dvs. de e-mail cu toate informațiile importante despre continuarea procesului. De asemenea, vă rugăm să verificați dosarul de spam. Dacă, contrar așteptărilor, nu primiți o confirmare a comenzii, contactați pur și simplu serviciul nostru pentru clienți la +40 800 630 007. Ei vor fi bucuroși să vă ajute!
Pot să comand de la Wickey și cu ajutorul smartphone-ului meu?
Desigur, puteți naviga cu ușurință prin magazinul nostru cu ajutorul smartphone-ului și, bineînțeles, puteți plasa o comandă.
Până când îmi pot anula comanda?
În cazul în care bunurile nu au părăsit încă depozitul nostru sau nu ați plătit încă, anularea este posibilă fără probleme. Acest lucru înseamnă că, atâta timp cât nu ați primit o confirmare de expediere, vă puteți anula comanda fără probleme. Nu vă faceți griji, dacă ați plătit deja, vă veți primi banii înapoi în orice caz.
Îmi pot modifica detaliile comenzii mai târziu?
Atâta timp cât articolul dorit se află încă în coșul de cumpărături și comanda nu a fost finalizată, puteți modifica detaliile comenzii fără probleme. Din păcate, nu mai este posibil să faceți modificări după ce comanda a fost finalizată. Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin intermediul formularului nostru de contact cu subiectul Livrare - Alte întrebări despre livrare.
Unde pot găsi formularul de anulare?
În primele 14 zile, aveți dreptul de a rezilia contractul fără a oferi niciun motiv. Puteți găsi mai multe informații despre acest lucru și despre formular aici: Politica de anulare.
View all
Plată
Ce tipuri de plată pot alege la Wickey?
Pentru a vă putea plăti comanda cu ușurință, vă oferim o selecție a celor mai populare metode de plată din magazinul nostru: PayPalCard de creditPlata în avansPuteți găsi mai multe informații despre metodele noastre de plată aici: Posibilități de plată.
Când va fi dedusă suma facturii de pe cardul meu de credit?
Cardul dumneavoastră de credit va fi debitat imediat ce comanda a fost plasată. Vă rugăm să țineți cont întotdeauna de tipul de decontare la care este supus cardul dumneavoastră de credit.
Este posibilă modificarea tipului de plată din scurt?
Înainte de a plasa comanda, vă rugăm să vă asigurați că ați selectat corect metoda de plată dorită. Din păcate, modificarea tipului de plată din scurt nu este posibilă.
Care sunt datele bancare ale Wickey?
Datele noastre bancare sunt următoarele: Wickey GmbH & Co. KG IBAN: DE72 3125 1220 1400 0138 58 BIC/SWIFT: WELADED1ERKVă rugăm să vă asigurați că introduceți referința dumneavoastră de plată (exemplu: RFxx xxx xxx xxx x), astfel încât să putem asocia mai bine plata dumneavoastră cu comanda dumneavoastră. De îndată ce am primit și am înregistrat plata dumneavoastră, veți primi de la noi prin e-mail o confirmare de primire a plății.
Cât de sigur este procesul de plată?
Conform motto-ului „safety first”, siguranța dumneavoastră este foarte importantă pentru noi și pentru partenerii noștri de plăți. Pentru a asigura o procesare fără probleme a plăților, lucrăm numai cu experți consacrați în plăți, care respectă cele mai înalte standarde de securitate și utilizează sisteme sofisticate de prevenire a fraudelor.
Când și cum primesc factura?
Veți primi prin e-mail factura aferentă comenzii dumneavoastră după ce plata a fost înregistrată în sistemul nostru.
Se poate întocmi factura pe numele firmei companiei mele?
Desigur, suntem bucuroși să emitem factura și pe numele firmei companiei dumneavoastră. Pentru a face acest lucru, la checkout pur și simplu eliminați bifa pentru „Adresa mea de facturare și adresa de livrare sunt identice” și apoi completați cele două câmpuri suplimentare „Firma” și „Cod de identificare TVA”.
Cum este evidențiat TVA-ul pe factură?
TVA-ul nu este evidențiat ca poziție separată în factură. Cu toate acestea, pe factură se consemnează din ce este alcătuită suma totală inclusiv TVA.
Se pot obține vouchere la Wickey?
Din păcate, momentan nu oferim vouchere - dar cine știe... poate vom schimba acest lucru pe viitor! De asemenea, aruncați în mod regulat o privire pe pagina noastră web și pe canalele noastre de social media pentru oferte grozave și exclusive.
Primesc reduceri sau coduri promoționale de la Wickey?
La Wickey merită să țineți ochii deschiși și să urmăriți frecvent pagina web: în magazinul nostru și pe canalele noastre de social media există în mod regulat campanii de reduceri grozave cu care vrem să vă surprindem din nou și din nou.Din păcate, în prezent nu există coduri promoționale la Wickey.
View all
Expediere și livrare
Cum va fi livrat produsul de joacă Wickey?
Echipamentele de joacă vi le trimitem prin firme de curierat. Accesoriile şi elementele auxiliare mici vor ajunge la dvs. prin serviciul pachetomat.
Cu ce firme de transport și prestatori de servicii de livrare colaborează Wickey?
Întrucât magazinele noastre Wickey din diferite țări livrează în aproape toată Europa, lucrăm cu un număr mare de firme de transport. În cazul pachetelor de mici dimensiuni, cooperăm cu DHL, GLS, DPD sau UPS.
Cum sunt ambalate echipamentele de joacă de la Wickey?
Safety first – deviza noastră când vine vorba de ambalare! Dumneavoastră primiți produsele ambalate în siguranță, robuste și solide, prin colet sau palet cu folie de protecție. Pachetele mai mari, precum complexurile de joacă sau leagănele vă sunt livrate de firma de transport la fel de sigur, până la trotuar.
Ce ar trebui să am în vedere și să verific atunci când îmi sunt livrate produsele?
Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale daune la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediție al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuşi produsele şi să verificați dacă pachetul este complet și intact. Dacă nu sunteți mulțumit de un anumit aspect, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin formularul de contact, menționând la subiect „Garanție - răspundere pentru defectele de fabricație”. Ne vom ocupa cât de repede posibil de înlocuirea produselor.
Locuiesc pe o stradă îngustă - Ce posibilități am, în ceea ce privește livrarea?
Livrarea se efectuează, de regulă, cu un autocamion de 7,5 t (dimensiuni standard: lungime 6 x lățime 2,45 x înălțime 2,45 m) sau cu un autocamion de 12 t (dimensiuni standard: lungime 7,20 x lățime 2,50 x înălțime 2,60 m).Dacă strada pe care se află adresa de livrare este prea îngustă, aveți, desigur, posibilitatea de a indica o adresă de livrare alternativă atunci când plasați comanda. Acest lucru este valabil și atunci când pe stradă este interzis accesul vehiculelor peste 3,5 t sau strada nu este asfaltată.Dacă, totuși, în ciuda condițiilor nefavorabile, doriți ca produsele să fie livrate la adresa dumneavoastră de destinație, vă rugăm să rețineți că acest lucru poate duce la creșterea costurilor de transport și la un timp de procesare prelungit.
Atunci când comand mai multe articole Wickey, acestea vor fi livrate împreună?
În principiu, se aplică următoarea regulă: o comandă, o livrare! Cu excepția cazului în care ați făcut atât de multe cumpărături încât pur și simplu nu încap toate produsele într-un singur pachet. În funcție de situație și volum, paturile noastre pentru copii și complexurile mici de joacă sunt trimise în mai multe pachete.
Mă ajută şoferul firmei de curierat să aduc echipamentul de joacă Wickey pe proprietatea mea?
Din păcate, acest lucru nu este posibil din motive organizatorice. Livrarea este gratuită până la limita străzii, iar apoi responsabilitatea vă revine dvs.
Am posibilitatea să modific din scurt data livrării la firma de transport?
În cazul în care este necesar să amânați data de livrare anunțată într-un termen scurt, este suficient să ne sunați la numărul XX. Cu toate acestea, pot surveni costuri de depozitare și suplimentare pe care firma de transport își rezervă dreptul de a vi le factura, în funcție de situație. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați telefonic serviciul nostru pentru clienți.
Cum procedez dacă nu sunt acasă atunci când are loc livrarea?
Vă rugăm să evitați, pe cât posibil, această situație, pentru a reduce la minimum efortul și eventualele costuri suplimentare pentru toate părțile implicate. În cazul în care nu reușiți sub nicio formă să respectați termenul, vom interveni: în acest caz, firma de transport ne va aborda și vă vom contacta la rândul nostru pentru a stabili o nouă dată de livrare. În plus, suntem bucuroși să suportăm costurile de livrare în cazul expedierii comenzilor în valoare de 50 EUR sau mai mult pentru prima livrare. Însă dacă este necesară o a 2-a livrare, verificăm cu firma de transport în ce măsură survin costuri suplimentare, pe care ne rezervăm dreptul de a vi le factura.
Comanda poate fi ridicată de la fața locului?
Chiar dacă ne-ar face plăcere să întâmpinăm personal pe fiecare dintre clienții noștri - din păcate, ridicarea de la fața locului nu este posibilă din motive organizatorice.
View all
Retururi
Pot alege singur o firmă de transport pentru returnarea unui echipament de joacă Wickey?
Din păcate, din motive logistice, nu vă putem oferi posibilitatea de a alege firma de transport pentru retur. De asemenea, nu este posibil să transmitem informații firmei de transport, deoarece aceasta lucrează adesea cu subcontractanți la livrare.
Cum procedez dacă doresc să returnez un articol?
În cazul în care articolele care urmează să fie returnate sunt articole ce trebuie preluate de o firmă de transport, vom stabili cu dumneavoastră o dată de colectare pentru firma de transport și vom prelua întregul cost al returului. Dacă este vorba despre pachete mai mici, vă rugăm să le returnați dumneavoastră la un prestator de servicii de livrare, la alegere. Sfat: alegeți întotdeauna același prestator de servicii de livrare care a fost responsabil și pentru livrarea produselor pe care le returnați. De regulă, aceasta este varianta cea mai convenabilă ca preț. Pentru a storna o comandă, vă rugăm să vă adresați serviciului nostru pentru clienți. Puteți face acest lucru prin formularul de contact, prin telefon sau prin e-mail. Dacă ne trimiteți un e-mail, vă rugăm să specificați adresa dumneavoastră de e-mail și numărul dumneavoastră de comandă. Serviciul nostru pentru clienți vă va contacta cât mai curând posibil pentru a discuta despre următoarele acțiuni.
Wickey confirmă primirea retururilor mele?
De îndată ce retururile dumneavoastră au ajuns la noi, primiți, desigur, un e-mail de la noi în care confirmăm primirea retururilor.
Cum îmi primesc banii înapoi?
Rambursarea depinde de metoda de plată selectată. Dacă ați achitat comanda în avans, vă rugăm să ne trimiteți datele contului dumneavoastră pentru a putea efectua rambursarea sumei. Dacă ați plătit prin PayPal, card de credit sau Amazon, datele dumneavoastră de plată sunt deja stocate de noi și nu mai avem nevoie de alte date pentru a efectua rambursarea sumei. Dacă ați efectuat plata prin Klarna, vă rugăm să contactați Klarna pentru rambursare. De asemenea, vă rugăm să rețineți că rambursarea sumei poate dura până la 14 zile.
Cât timp am la dispoziție pentru a reclama un articol?
Nu există o perioadă de bază pentru reclamații. Pentru elementele noastre din lemn aveți o garanție de 10 ani, iar pentru accesorii o garanție de 2 ani. Fără a aduce atingere, se aplică reglementările legale. Mai multe informații găsiți și în Informarea privind dreptul de retragere.
Cum procedez dacă comanda mea este incompletă sau livrată cu deteriorări?
Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale erori la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediere al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuși produsele și, pe baza instrucțiunilor de asamblare, să verificați dacă pachetul este complet și intact și să documentați cu fotografii eventualele daune. Apoi contactați-ne prin formularul nostru de contact și trimiteți-ne o listă completă a componentelor afectate, inclusiv fotografii. Doar dacă lista componentelor afectate este completă, pot fi evitați timpii lungi de așteptare. Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă propune o soluție potrivită.
Pot refuza luarea în primire a unui echipament de joacă Wickey dacă este foarte deteriorat?
Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale daune la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediere al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuși produsele și să verificați dacă pachetul este complet și intact. Apoi adresați-vă serviciului nostru pentru clienți prin formularul de contact. Ne vom ocupa cât de repede posibil de înlocuirea produselor.
Cum procedez dacă doresc să schimb un articol?
Pentru a schimba un articol, vă rugăm să vă adresați serviciului nostru pentru clienți. Puteți face acest lucru prin formularul de contact, prin telefon sau prin e-mail. Dacă ne trimiteți un e-mail, vă rugăm să specificați adresa dumneavoastră de e-mail și numărul dumneavoastră de comandă. Serviciul nostru pentru clienți vă va contacta cât mai curând posibil pentru a discuta despre următoarele acțiuni.
View all
Asamblare și siguranță
Unde găsesc manualul de montaj al echipamentului meu de joacă Wickey?
Instrucțiunile de asamblare vă sunt expediate împreună cu produsul comandat, în punga cu șuruburi. Dacă, însă, contrar așteptărilor, instrucțiunile nu sunt incluse, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin formularul de contact. Vi le vom trimite cât de curând.
Cât timp să planific pentru asamblarea echipamentului de joacă?
Din experiența noastră, asamblarea decurge foarte rapid dacă aveți o mână de ajutor și respectați instrucțiunile de montaj detaliate: În funcție de abilitățile dumneavoastră meșteșugărești, dacă aveți la îndemână toate sculele, veți avea nevoie de aprox. 6-8 ore de lucru pentru cele mai mici complexuri de joacă, în afară de încorporarea în beton. Pentru complexul de joacă mare, vă recomandăm să apelați la două persoane care să vă ajute. Veți avea nevoie de 10-12 ore de lucru. Iar cu prietenii dumneavoastră alături, după ce terminați treaba puteți să îl inaugurați împreună.
De ce materiale am nevoie pentru asamblare?
Scândurile și stâlpii sunt deja tăiați și trebuie doar șlefuiți pe muchii, pentru a evita formarea de așchii. Materialele necesare pentru înșurubare, inclusiv capacele de acoperire, sunt incluse în pachetul livrat. Aveți nevoie de următoarele scule pentru montaj: Akkuschrauber Wasserwaage Gummihammer Anschlagwinkel Steckschlüsselsatz Sfaturi: Aveți grijă ca la fixarea șuruburilor livrate să folosiți dimensiunea corectă a biților pentru a evita ruginirea prematură și deteriorarea elementelor.
Când să stabilesc programarea pentru serviciul de asamblare?
Asigurați-vă că produsul comandat v-a fost livrat complet și fără deficiențe, înainte de a contacta serviciul de asamblare. Veți economisi timp, bani și energie, iar persoanele care vă vor ajuta vor putea trece relaxați la treabă.
Echipamentul de joacă poate fi asamblat şi altfel decât este prezentat în instrucţiuni?
Componenta principală – corpul complexului de joacă – trebuie asamblată astfel cum se descrie în instrucțiunile de asamblare. Orice modificare a acestei construcții se face pe propriul risc și afectează nu doar dreptul la garanție, ci și bunăstarea copiilor dumneavoastră. Multe complexuri de joacă pot fi asamblate în oglindă. Asta înseamnă că poziția accesoriilor precum leagănul sau peretele de cățărare poate fi inversată. În cazul în care nu știți sigur dacă este și cazul echipamentului dvs. de joacă, serviciul nostru de relații cu clienții vă va ajuta cu plăcere.
Cum montez racordul de apă la toboganul meu?
Dacă ați ales un complex de joacă cu tobogan ondulat cu racord de apă, aveți nevoie pentru montaj de un burghiu cu un diametru de 4 mm și o lungime minimă de 5 cm. În plus, aveți nevoie de o foaie de șmirghel fină pentru a netezi excesul de la găurire de pe partea superioară a leagănului. Pentru racordare, aveți nevoie de un furtun de jumătate de țol și un colier de furtun pentru a-l asigura.Atenție: Vă rugăm să rețineți că doar toboganele noastre ondulate de 175 cm, 220 cm și 300 cm sunt prevăzute cu racord de apă. Pe partea posterioară a toboganului se află un dispozitiv care marchează locul racordului de apă. Treceți burghiul pornind de jos prin tub și începeți să găuriți. Bavura rezultată poate fi îndepărtată prin aplicarea vârfului capului de burghiu. Celelalte așchii pot fi rindeluite cu atenție folosind foaie de șmirghel fină.Sfat: Nu aplicați prea multă presiune când folosiți șmirghelul, pentru a nu zgâria toboganul. Apoi înșurubați furtunul de jumătate de țol pe tubul de conectare și fixați-l cu colierul de furtun. Distracția pe apă poate începe!
Ce consistență ar trebui să aibă solul pentru ca echipamentul de joacă să fie stabil și sigur?
Cel mai bine ar fi să montați echipamentul de joacă Wickey pe o suprafață netedă. Suprafețele cu iarbă sau nisip cu spațiu suficient în jurul structurii sunt adecvate în acest scop. Pe un sol mai dur se recomandă așezarea de pavele de protecție.
Cu ce să fixez echipamentul de joacă pe pământ?
Chiar dacă echipamentul dvs. de joacă pare stabil și sigur: pentru garantarea siguranței copiilor dvs. vă recomandăm să ancorați fiecare echipament de joacă în pământ. Prin această ancorare, stabilitatea complexului de joacă sau a leagănului devine și mai mare! Toate ancorele sunt înșurubate de stâlpii complexului de cățărare și nu se văd din exterior – în funcție de tipul de ancoră ales de dvs. În general, vă recomandăm să ancorați în pământ fiecare stâlp al turnului care ajunge la sol. Scările și pereții de cățărat trebuie fixați, de asemenea, cu câte 2 ancore. Pentru mai multe informații, consultați descrierea produsului. Sfat: Ancorele noastre unghiulare sunt perfecte pentru orice complex.
Ce ancore ar trebui să folosesc? Sunt incluse în pachetul livrat cu echipamentul de joacă?
Ancorele trebuie comandate suplimentar față de echipamentul de joacă. Aruncați o privire pe pagina produsului ales de dvs.: Acolo vă oferim recomandări privind tipul și numărul de ancore pentru complexul dvs.   Grundanker Bodenanker Winkelanker   Vierkantpfosten / Schräge Leitern Schaukelpfosten Rundpfosten Tiny-/Flyer-Serie Smart-/Prime-Serie Lockerer, sandiger Boden (immer einbetonieren) Fester, steiniger Boden Montage-Tipps Einfachste MontageEindrehen oder Einbetonieren Einfachste Montage*Einbetonieren Einfachste Montage*Einbetonieren Stabilität Stabil und sicher (Standard) Stabil und sicher (Premium) Stabil und sicher (Premium) *Empfehlung: Montage an der Innenseite, Anker von außen nicht sichtbar
Cum să procedez la încorporarea în beton a ancorelor?
View all
Informații despre lemn
Ce fel de lemn utilizează Wickey?
Lemnul Wickey impregnat, de pin sau molid, provine din cultivare naturală și durabilă și se caracterizează printr-o durată de viață deosebit de îndelungată, la utilizarea în aer liber. El conferă soliditate produselor noastre, ceea ce asigură o distracție la joacă relaxată și sigură.
Fisurile, găurile și decolorările verzui din lemn sunt inofensive?
Lemnul este un produs natural și nu există doi copaci la fel. Prin urmare, micile fisuri sau găuri sunt destul de frecvente. Conform standardului DIN 4074, proprietățile statice ale lemnului nu sunt afectate de fisuri mai mici de un sfert din lungimea sau grosimea grinzii – dimpotrivă, acestea chiar demonstrează că lemnul încă funcționează!
De ce lemnul își modifică volumul?
În cazul depozitării în condiții deosebit de umede sau de uscate, se poate întâmpla ca lemnul să se dilate sau să se contracte puțin. Acest lucru nu este doar inofensiv, ci și benefic, deoarece astfel lemnul poate rezista la intemperii și la influențele mediului într-o manieră optimă.
Echipamentul meu de joacă are pete albe/verzui în unele locuri. Este afectat de mucegai?
Dacă produsul dumneavoastră Wickey prezintă decolorări albe sau verzui pe zone mici, acesta nu constituie un motiv de îngrijorare: se poate întâmpla ca sărurile din lemn și din impregnare să se adune și să iasă la suprafață. Puteți ignora cu încredere aceste pete. Însă dacă vă deranjează, puteți pur și simplu să șlefuiți puțin zonele afectate.
Ce înseamnă lemn impregnat sub presiune?
Lemnul nostru înseamnă mulți ani de distracție și, pentru a garanta acest lucru, el este făcut durabil. Pentru aceasta el este impregnat sub presiune în cazan. În cadrul acestei proceduri, sărurile de protecție sunt presate în lemn sub presiune ridicată. Astfel lemnul este protejat permanent împotriva insectelor, ciupercilor, putregaiului mucegaiului și contactului constant cu solul și apa.
Este normal ca lemnul să fie umed?
În general, umiditatea nu reprezintă un motiv de îngrijorare: experiența a arătat că poate dura ceva timp până când umiditatea care se creează în timpul procesului de impregnare a dispărut complet din lemn. Prin urmare, despachetați-l după livrare și lăsați-l să se usuce timp de cel puțin două zile. Înainte de a strânge șuruburile, perforați în prealabil găurile. Astfel reduceți riscul de deteriorare a aliajelor șuruburilor.
Ar trebui să-mi tratez cadrul de cățărare cu lac transparent și dacă da, care lac este cel mai potrivit pentru el?
Nu este necesar să tratați suplimentar lemnul cu lac transparent sau vopsea. Prin impregnarea sub presiune în cazan, acesta devine rezistent la intemperii și este protejat în mod optim împotriva vântului și vremii nefavorabile. Dacă totuși doriți să aplicați un strat de lac de protecție, puteți, desigur, să tratați lemnul cu o vopsea specială pentru protecție permanentă sau cu lac certificat conform DIN EN 71 partea a 3-a. Aceste lacuri sunt inofensive pentru copii și pentru mediu.
Pot vopsi sau lăcui echipamentul de joacă?
Dacă doriți să reîmprospătați sau să schimbați aspectul complexului de joacă, puteți face acest lucru! Pentru a vă păstra drepturile la garanție, trebuie totuși să rețineți următoarele: pentru menținerea calității lemnului și a duratei sale de viață, utilizați doar lacuri care lasă o peliculă cu pori deschiși și vopsele pentru protecție permanentă care sunt certificate conform DIN EN 71 partea a 3-a. Aceste substanțe sunt inofensive pentru copilul dumneavoastră și au fost testate în ceea ce privește compatibilitatea cu copiii.Sfat: înainte de vopsire, șlefuiți lemnul cu o hârtie abrazivă. La o suprafață aspră, culorile nu doar că aderă mai bine, dar astfel îndepărtați și impuritățile de pe suprafața lemnului.
Cum pot îndepărta petele verzui?
Prin impregnarea lemnului nostru sub presiune în cazan și deoarece lemnul lucrează permanent, se poate întâmpla să iasă puțină sare la suprafață în unele locuri. Puteți să-l șlefuiți cu ușurință sau să îl lăsați în pace dacă nu vă deranjează.
Ce pot face cu privire la comportamentul de umflare și contracție al echipamentului de joacă din lemn?
Atunci când lemnul devine umed sau este depozitat pentru o perioadă îndelungată, se poate întâmpla să-și modifice volumul într-o anumită măsură. Pentru a evita acest lucru, ar trebui să-l depozitați uscat și nu pentru prea mult timp. În plus, nu doriți să vă lăsați copiii să aștepte noile lor echipamente de joacă de la Wickey, nu-i așa?
View all
Calitate și garanție
Câți ani de garanție primesc pentru echipamentele de joacă Wickey?
Pentru că avem încredere deplină în produsele noastre, vă oferim o garanție de 10 ani* pentru toate piesele din lemn, dacă achiziționați în același timp ancorele produse de noi. În toate celelalte cazuri, se aplică garanția legală. * Garanția înscrisă este valabilă pentru toate piesele din lemn, în cazul achiziționării simultane a ancorelor produse de noi. În toate celelalte cazuri, este valabilă garanția legală de doi ani. Pentru mai multe informații privind domeniul de aplicare al garanției și modul de revendicare, vă rugăm să consultați politica noastră de garanție.
Din ce moment începe perioada de garanție?
Perioada de garanție începe odată cu primirea bunurilor. Drepturile legale ale consumatorului (drepturile de garanție și dreptul de retragere) nu sunt limitate de garanție.
Când nu există un caz de garanție?
Garanția conține o garanție privind durabilitatea tuturor pieselor din lemn de pe articolul achiziționat. Această garanție se aplică numai dacă cel puțin una dintre ancorele produse de noi a fost achiziționată împreună cu articolul cumpărat. În caz contrar, clientul nu mai are dreptul la garanție pentru piesele din lemn deteriorate după expirarea garanției legale.De asemenea, nu se mai oferă garanție dacă clientul însuși sau o terță parte provoacă defectul la piesele din lemn prin asamblare defectuoasă sau dacă defectul se datorează deteriorării pieselor din lemn ca urmare a utilizării sau depozitării necorespunzătoare de către clientul însuși sau o terță parte. În plus, sunt excluse din garanție daunele cauzate de vandalism din partea clientului însuși sau a unei terțe părți, proprietățile tipice ale lemnului sau daunele cauzate de intemperii.
View all
Informații cu privire la categorii
Pot cumpăra articole Wickey doar online?
Întrucât suntem o firmă online, comercializăm produsele exclusiv pe internet. În catalogul nostru de comercianți găsiți o listă cu toate platformele de comercializare unde puteți găsi produsele noastre, în afară de magazinul nostru online. Un sfat confidențial, doar pentru dumneavoastră: Urmăriți cu regularitate canalele noastre de pe platformele sociale – vă vom surprinde în mod regulat cu promoții (reduceri) grozave!
Există cataloage sau broșuri cu produsele Wickey?
Iubim natura, de aceea am renunțat la cataloagele tipărite. În magazinul nostru online veți găsi tot ce vă trebuie pentru a crea o oază de relaxare unică pentru copiii dumneavoastră.
Pot vedea echipamentele de joacă într-o expoziție?
Până la acest moment nu am avut în vedere un showroom. Însă dacă locuiți în apropiere sau aveți drum prin apropiere, puteți să vă opriți pe la noi: am expus câteva complexuri de joacă pe terenul firmei noastre. Desigur, puteți arunca o privire și pe pagina noastră Inspiration, ca să vă faceți o primă impresie în legătură cu complexurile noastre de joacă.
Am nevoie de o autorizație de construcție pentru echipamentele de joacă Wickey?
Întrucât jurisprudența poate diferi nu doar la nivel internațional, ci și regional, vă recomandăm să solicitați Biroului de urbanism din comuna/orașul dvs. informații în ce privește directivele actuale.
Cum elimin la deșeuri echipamentul de joacă Wickey când nu îl mai folosesc sub nicio formă?
După ce demontați echipamentul de joacă, asigurați-vă că îl eliminați la deșeuri în mod profesional. Puteți afla de la autoritățile locale unde puteți elimina la deșeuri lemnul impregnat.
Echipamentele de joacă de la Wickey necesită întreținere?
La fel ca în cazul oricărui obiect de uz, și la complexurile noastre de joacă pot apărea semne de uzură. De aceea vă recomandăm să verificați în mod regulat echipamentul de joacă pentru ca vă asigura că șuruburile și scândurile, precum și accesoriile sunt prinse stabil.Puteți găsi mai multe sfaturi și informații privind întreținerea în instrucțiunile de asamblare ale echipamentului dumneavoastră de joacă.
Există posibilitatea de a extinde complexul de joacă pe care îl am?
Uitați-vă în liniște prin magazinul nostru online, accesoriile pe care vi le oferim acolo pot fi montate fără probleme pe orice complex de joacă. Pentru moment, modulele atașabile individuale pentru complexuri nu pot fi comandate ulterior separat.
Există articole pe care ar trebui să le comand suplimentar?
Cu siguranţă, ancorele pentru încorporarea în beton. Acestea sunt esenţiale pentru ca echipamentul de joacă sau leagănul să fie fixate cât se poate de ferm şi astfel garanţia de 10 ani pentru lemn să rămână în vigoare. Deoarece garanţia înscrisă este valabilă pentru toate componentele din lemn, în cazul achiziţionării ancorelor pe care le producem. În orice caz, este valabilă garanția legală de doi ani. Informații suplimentare cu privire la volumul și invocarea garanției veți găsi în declarația noastră de garanție.
Ce înălțimi ale platformelor sunt disponibile la Wickey și care sunt cele mai potrivite?
La Wickey găsiți complexuri și căsuțe de joacă cu cele mai diferite înălțimi ale platformelor. Complexul perfect pentru dumneavoastră se conturează întotdeauna conform condițiilor și dorințelor dvs.: grădina dvs. este mai degrabă mică iar copiii dvs. se apropie precauți încă de când se cațără și se leagănă? Atunci, când condițiile vă permit, este suficient un complex de joacă cu o platformă cu o înălțime de 90 cm sau de 120 cm și un tobogan scurt. Complexurile de joacă mari, cu platforme înalte de 150 cm sau 210 cm și module atașabile sunt potrivite în mod deosebit pentru copiii mai mari – și pentru o distracție de lungă durată la joacă.
Unde găsesc dimensiunile exacte ale echipamentului de joacă?
Ultima imagine din galerie de pe pagina corespunzătoare a produsului vă oferă informații despre lungimea, înălțimea și lățimea articolului dvs. preferat.
View all
Contact
Cum și când puteți fi contactați?
Ne puteți contacta prin formularul de contact și clasic, prin telefon.Ne puteți contacta de luni până vineri între orele 9:00 și 16:00 la următorul număr:+40 800 630 007Vă rugăm să respectați informațiile privind orele de apelare a liniei telefonice rapide.
Doresc să ofer feedback – cum pot face asta?
Sunteți mulțumit sau aveți sugestii pentru noi? Am dori să aflăm. Suntem încântați să primim o evaluare pe TrustedShops, Trustpilot sau o recenzie pe Google. Dacă nu sunteți mulțumit de un anumit aspect, vă rugăm să vă adresați serviciului nostru de relații cu clienții prin formularul de contact. Acesta va găsi o soluție potrivită, împreună cu dumneavoastră. Sunteți un adevărat fan și doriți să vă împărtășești experiențele? Atunci distribuiți fotografia sau videoclipul dumneavoastră pe Instagram cu hashtag-ul #wickeyadventure sau trimiteți-ne o fotografie sau un videoclip însoțite de un scurt mesaj la [email protected], pentru site-ul nostru. Așteptăm cu nerăbdare feedback-ul dumneavoastră!
Unde găsesc feedback și imagini de la alți clienți?
Puteți vedea clienții din toată Europa pe care i-am făcut deja fericiți și care și-au fotografiat aventurile special pentru noi în magazinul nostru online, la rubrica Inspirație. Lăsați-vă inspirat!
Există posibilitatea unei colaborări cu Wickey, ca blogger?
Sunteți blogger și sunteți interesat să colaborați cu noi? Ne bucurăm să auzim asta! Trimiteți-ne un e-mail la [email protected], în care să ne spuneți ceva despre dumneavoastră și planurile dumneavoastră pentru o colaborare viitoare. Dacă aveți deja un kit media, vă rugăm să ni-l trimiteți imediat. Acest lucru va face cooperarea viitoare și mai ușoară!
Cum primesc informații în legătură cu tragerile la sorți actuale?
Pentru aceasta cel mai bine este să ne apreciați cu un like pe Facebook. Fie că este vorba despre trageri la sorți, promoții cu reduceri etc. – aici sunteți mereu la curent cu noutățile.
View all