Economisiți la al nostru SPRING SALE

FAQ Home Page

Help Center

Top 10
Ar trebui să fixez echipamentul de joacă în sol?
Chiar dacă echipamentul dvs. de joacă pare stabil și sigur: pentru garantarea siguranței copiilor dvs. vă recomandăm să ancorați fiecare echipament de joacă în pământ. Prin această ancorare, stabilitatea complexului de joacă sau a leagănului devine și mai mare! Toate ancorele sunt înșurubate de stâlpii complexului de cățărare și nu se văd din exterior – în funcție de tipul de ancoră ales de dvs. În general, vă recomandăm să ancorați în pământ fiecare stâlp al turnului care ajunge la sol. Scările și pereții de cățărat trebuie fixați, de asemenea, cu câte 2 ancore. Pentru mai multe informații, consultați descrierea produsului. Sfat: Ancorele noastre unghiulare sunt perfecte pentru orice complex.
Cum se asamblează cadrul de bază și cum se fixează ancorele în beton?
Atunci când fixați ancorele în beton / asamblați cadrul de bază, procedați după cum urmează: Instalați cadrul de bază și plasați-l în poziția finală. Vă rugăm să acordați atenție distanțelor de siguranță conform instrucțiunilor de montaj. Marcați zonele din jurul stâlpilor unde va fi amplasat cadrul de bază. Mutați-l astfel încât toate găurile să poată fi săpate cu ușurință. Notă: Găurile trebuie să aibă o adâncime de aprox. 70 cm și un diametru de aprox. 30 cm. Montați ancorele în partea interioară a stâlpilor. Așezați acum cadrul de bază pe locul final. Complexul de joacă trebuie să fie aliniat pe orizontală. Folosiți pietre sau pene de lemn în acest scop. Turnați betonul gata preparat în găuri până ajunge la o adâncime de aprox. 60 cm. Asigurați-vă că numai ancorele sunt acoperite cu beton, iar stâlpii rămân la suprafață. După ce betonul se usucă, puteți umple restul spațiului rămas liber cu pământ vegetal. Asigurați-vă că stâlpii de susținere ai echipamentului de joacă sunt în contact cu solul atunci când îi fixați în beton. O ancorare corectă este necesară pentru stabilitatea complexului de joacă și ajută la evitarea unor situații periculoase. În plus, aceasta protejează șuruburile de ruginirea prematură.
Am nevoie de un plan de fundație pentru a asambla complexul de joacă?
Nu este necesar un plan de fundație, deoarece echipamentul de joacă este mai întâi asamblat complet și apoi fixat în beton la locul său final. Pentru mai multe informații despre structura cadrului de bază, a se vedea următoarea întrebare: "Cum se asamblează cadrul de bază și cum se fixează ancorele în beton?".
Este necesar să se efectueze în prealabil găurile pentru șuruburi?
După ce lemnul echipamentului de joacă s-a uscat, vă recomandăm să efectuați în prealabil găurile înainte de a introduce șuruburile. Aceasta va reduce la minimum riscul de apariție a crăpăturilor în lemn. De asemenea, împiedică deteriorarea aliajului șuruburilor și previne ruginirea prematură.
Unde găsesc manualul de montaj al echipamentului meu de joacă Wickey?
Instrucțiunile de asamblare vă sunt expediate împreună cu produsul comandat, în punga cu șuruburi. Dacă, însă, contrar așteptărilor, instrucțiunile nu sunt incluse, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin formularul de contact. Vi le vom trimite cât de curând.
Echipamentul de joacă poate fi asamblat altfel decât indică manualul de instrucțiuni?
Starea de bine și siguranța copiilor care se joacă este întotdeauna pe primul loc atât pentru dumneavoastră ca părinți, cât și pentru noi. Din acest motiv, vă recomandăm să asamblați complexurile noastre de joacă în modul indicat de instrucțiunile de asamblare. Deși aproape toate complexurile noastre de joacă sunt construite și proiectate astfel încât să poată fi asamblate și invers, în oglindă, prin asamblarea conform instrucțiunilor de asamblare pot fi evitate posibile pericole.
Ce fel de lemn utilizează Wickey?
Lemnul Wickey impregnat, de pin sau molid, provine din cultivare naturală și durabilă și se caracterizează printr-o durată de viață deosebit de îndelungată, la utilizarea în aer liber. El conferă soliditate produselor noastre, ceea ce asigură o distracție la joacă relaxată și sigură.
Cum și când puteți fi contactați?
Ne puteți contacta prin formularul de contact și clasic, prin telefon.

Ne puteți contacta de luni până vineri între orele 9:00 și 16:00 la următorul număr: +40 (0)376 300 517

Vă rugăm să respectați informațiile privind orele de apelare a liniei telefonice rapide.
Mă ajută şoferul firmei de curierat să aduc echipamentul de joacă Wickey pe proprietatea mea?
Din păcate, acest lucru nu este posibil din motive organizatorice. Livrarea este gratuită până la limita străzii, iar apoi responsabilitatea vă revine dvs.
Cum procedez dacă doresc să returnez un articol?
În cazul în care articolele care urmează să fie returnate sunt articole ce trebuie preluate de o firmă de transport, vom stabili cu dumneavoastră o dată de colectare pentru firma de transport și vom prelua întregul cost al returului. Dacă este vorba despre pachete mai mici, vă rugăm să le returnați dumneavoastră la un prestator de servicii de livrare, la alegere. Sfat: alegeți întotdeauna același prestator de servicii de livrare care a fost responsabil și pentru livrarea produselor pe care le returnați. De regulă, aceasta este varianta cea mai convenabilă ca preț. Pentru un proces rapid și fără probleme, vă recomandăm să folosiți formularul nostru de retur. Cu toate acestea, această procedură nu este obligatorie.
View all
Comandă
De ce este necesar să lăsați un număr de telefon?
Din cauza dimensiunilor lor, complexurile noastre de joacă nu sunt livrate prin intermediul unui serviciu convențional de colete, ci printr-un camion al unei companii de transport cu o platformă de ridicare. Pentru a stabili împreună cu dumneavoastră data perfectă de livrare, agentul de expediție vă va contacta telefonic. În acest fel, ne asigurăm că sunteți acasă și că complexul de joacă este livrat la timp.
Este posibil să comandați de la Wickey prin telefon?
Comanda dvs. poate ajunge la noi doar online, prin intermediul magazinului nostru online.
De ce există diferențe de preț între diferitele țări/magazine?
Acest lucru depinde, printre altele, de circumstanțele specifice de țară, cum ar fi modul de calcul al costurilor de transport.
Facem tot posibilul să limităm la maxim aceste diferențe, însă nu le putem elimina complet. Pentru fiecare țară sunt valabile prețurile indicate în magazin. În unele dintre magazinele noastre, oferim serviciul de a livra într-o altă țară. Puteți citi aceste informații în magazinele noastre Comandă și livrare."  
Voi primi o confirmare a comenzii mele?
După ce ați terminat turul de cumpărături, bineînțeles că nu dorim să vă facem să așteptați. Vă vom trimite imediat o confirmare a comenzii la adresa dvs. de e-mail cu toate informațiile importante despre continuarea procesului. De asemenea, vă rugăm să verificați dosarul de spam. Dacă, contrar așteptărilor, nu primiți o confirmare a comenzii, contactați pur și simplu serviciul nostru pentru clienți la +40 800 630 007. Ei vor fi bucuroși să vă ajute!
Pot să comand de la Wickey și cu ajutorul smartphone-ului meu?
Desigur, puteți naviga cu ușurință prin magazinul nostru cu ajutorul smartphone-ului și, bineînțeles, puteți plasa o comandă.
Până când îmi pot anula comanda?
În cazul în care bunurile nu au părăsit încă depozitul nostru sau nu ați plătit încă, anularea este posibilă fără probleme. Acest lucru înseamnă că, atâta timp cât nu ați primit o confirmare de expediere, vă puteți anula comanda fără probleme. Nu vă faceți griji, dacă ați plătit deja, vă veți primi banii înapoi în orice caz.
Îmi pot modifica detaliile comenzii mai târziu?
Atâta timp cât articolul dorit se află încă în coșul de cumpărături și comanda nu a fost finalizată, puteți modifica detaliile comenzii fără probleme. Din păcate, nu mai este posibil să faceți modificări după ce comanda a fost finalizată.
Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin intermediul formularului nostru de contact cu subiectul Livrare - Alte întrebări despre livrare.
Unde pot găsi formularul de anulare?
În primele 14 zile, aveți dreptul de a rezilia contractul fără a oferi niciun motiv. Puteți găsi mai multe informații despre acest lucru și despre formular aici: Politica de anulare.
View all
Plată
Ce tipuri de plată pot alege la Wickey?
Pentru a vă putea plăti comanda cu ușurință, vă oferim o selecție a celor mai populare metode de plată din magazinul nostru:
PayPal
Card de credit
Plata în avans

Puteți găsi mai multe informații despre metodele noastre de plată aici: Posibilități de plată.
Când va fi dedusă suma facturii de pe cardul meu de credit?
Cardul dumneavoastră de credit va fi debitat imediat ce comanda a fost plasată. Vă rugăm să țineți cont întotdeauna de tipul de decontare la care este supus cardul dumneavoastră de credit.
Este posibilă modificarea tipului de plată din scurt?
Înainte de a plasa comanda, vă rugăm să vă asigurați că ați selectat corect metoda de plată dorită. Din păcate, modificarea tipului de plată din scurt nu este posibilă.
Care sunt datele bancare ale Wickey?
Datele noastre bancare sunt următoarele:

Wickey GmbH & Co. KG
IBAN: DE72 3125 1220 1400 0138 58
BIC/SWIFT: WELADED1ERK

Vă rugăm să vă asigurați că introduceți referința dumneavoastră de plată (exemplu: RFxx xxx xxx xxx x), astfel încât să putem asocia mai bine plata dumneavoastră cu comanda dumneavoastră. De îndată ce am primit și am înregistrat plata dumneavoastră, veți primi de la noi prin e-mail o confirmare de primire a plății.
Cât de sigur este procesul de plată?
Conform motto-ului „safety first”, siguranța dumneavoastră este foarte importantă pentru noi și pentru partenerii noștri de plăți. Pentru a asigura o procesare fără probleme a plăților, lucrăm numai cu experți consacrați în plăți, care respectă cele mai înalte standarde de securitate și utilizează sisteme sofisticate de prevenire a fraudelor.
Când și cum primesc factura?
Factura pentru comanda ta o vei primi după ce livrarea ta părăsește depozitul nostru, prin e-mail.
Se poate întocmi factura pe numele firmei companiei mele?
Desigur, suntem bucuroși să emitem factura și pe numele firmei companiei dumneavoastră. Pentru a face acest lucru, la checkout pur și simplu eliminați bifa pentru „Adresa mea de facturare și adresa de livrare sunt identice” și apoi completați cele două câmpuri suplimentare „Firma” și „Cod de identificare TVA”.
Cum este evidențiat TVA-ul pe factură?
TVA-ul nu este evidențiat ca poziție separată în factură. Cu toate acestea, pe factură se consemnează din ce este alcătuită suma totală inclusiv TVA.
Se pot obține vouchere la Wickey?
Din păcate, momentan nu oferim vouchere - dar cine știe... poate vom schimba acest lucru pe viitor! De asemenea, aruncați în mod regulat o privire pe pagina noastră web și pe canalele noastre de social media pentru oferte grozave și exclusive.
Primesc reduceri sau coduri promoționale de la Wickey?
La Wickey merită să țineți ochii deschiși și să urmăriți frecvent pagina web: în magazinul nostru și pe canalele noastre de social media există în mod regulat campanii de reduceri grozave cu care vrem să vă surprindem din nou și din nou.
Din păcate, în prezent nu există coduri promoționale la Wickey.
View all
Expediere și livrare
Cum va fi livrat produsul de joacă Wickey?
Echipamentele de joacă vi le trimitem prin firme de curierat. Accesoriile şi elementele auxiliare mici vor ajunge la dvs. prin serviciul pachetomat.
Cu ce firme de transport și prestatori de servicii de livrare colaborează Wickey?
Întrucât magazinele noastre Wickey din diferite țări livrează în aproape toată Europa, lucrăm cu un număr mare de firme de transport. În cazul pachetelor de mici dimensiuni, cooperăm cu DHL, GLS, DPD sau UPS.
Cum sunt ambalate echipamentele de joacă de la Wickey?
Safety first – deviza noastră când vine vorba de ambalare! Dumneavoastră primiți produsele ambalate în siguranță, robuste și solide, prin colet sau palet cu folie de protecție. Pachetele mai mari, precum complexurile de joacă sau leagănele vă sunt livrate de firma de transport la fel de sigur, până la trotuar.
Ce ar trebui să am în vedere și să verific atunci când îmi sunt livrate produsele?
Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale daune la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediție al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuşi produsele şi să verificați dacă pachetul este complet și intact. Dacă nu sunteți mulțumit de un anumit aspect, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin formularul de contact, menționând la subiect „Garanție - răspundere pentru defectele de fabricație”. Ne vom ocupa cât de repede posibil de înlocuirea produselor.
Locuiesc pe o stradă îngustă - Ce posibilități am, în ceea ce privește livrarea?
Livrarea se efectuează, de regulă, cu un autocamion de 7,5 t (dimensiuni standard: lungime 6 x lățime 2,45 x înălțime 2,45 m) sau cu un autocamion de 12 t (dimensiuni standard: lungime 7,20 x lățime 2,50 x înălțime 2,60 m).
Dacă strada pe care se află adresa de livrare este prea îngustă, aveți, desigur, posibilitatea de a indica o adresă de livrare alternativă atunci când plasați comanda. Acest lucru este valabil și atunci când pe stradă este interzis accesul vehiculelor peste 3,5 t sau strada nu este asfaltată.
Dacă, totuși, în ciuda condițiilor nefavorabile, doriți ca produsele să fie livrate la adresa dumneavoastră de destinație, vă rugăm să rețineți că acest lucru poate duce la creșterea costurilor de transport și la un timp de procesare prelungit.
Atunci când comand mai multe articole Wickey, acestea vor fi livrate împreună?
În principiu, se aplică următoarea regulă: o comandă, o livrare! Cu excepția cazului în care ați făcut atât de multe cumpărături încât pur și simplu nu încap toate produsele într-un singur pachet. În funcție de situație și volum, paturile noastre pentru copii și complexurile mici de joacă sunt trimise în mai multe pachete.
Mă ajută şoferul firmei de curierat să aduc echipamentul de joacă Wickey pe proprietatea mea?
Din păcate, acest lucru nu este posibil din motive organizatorice. Livrarea este gratuită până la limita străzii, iar apoi responsabilitatea vă revine dvs.
Am posibilitatea să modific din scurt data livrării la firma de transport?
În cazul în care este necesar să amânați data de livrare anunțată într-un termen scurt, este suficient să ne sunați la numărul XX. Cu toate acestea, pot surveni costuri de depozitare și suplimentare pe care firma de transport își rezervă dreptul de a vi le factura, în funcție de situație. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați telefonic serviciul nostru pentru clienți.
Cum procedez dacă nu sunt acasă atunci când are loc livrarea?
Vă rugăm să evitați, pe cât posibil, această situație, pentru a reduce la minimum efortul și eventualele costuri suplimentare pentru toate părțile implicate. În cazul în care nu reușiți sub nicio formă să respectați termenul, vom interveni: în acest caz, firma de transport ne va aborda și vă vom contacta la rândul nostru pentru a stabili o nouă dată de livrare. În plus, suntem bucuroși să suportăm costurile de livrare în cazul expedierii comenzilor în valoare de 50 EUR sau mai mult pentru prima livrare. Însă dacă este necesară o a 2-a livrare, verificăm cu firma de transport în ce măsură survin costuri suplimentare, pe care ne rezervăm dreptul de a vi le factura.
Comanda poate fi ridicată de la fața locului?
Chiar dacă ne-ar face plăcere să întâmpinăm personal pe fiecare dintre clienții noștri - din păcate, ridicarea de la fața locului nu este posibilă din motive organizatorice.
View all
Retururi
Cum procedez dacă doresc să returnez un articol?
În cazul în care articolele care urmează să fie returnate sunt articole ce trebuie preluate de o firmă de transport, vom stabili cu dumneavoastră o dată de colectare pentru firma de transport și vom prelua întregul cost al returului. Dacă este vorba despre pachete mai mici, vă rugăm să le returnați dumneavoastră la un prestator de servicii de livrare, la alegere. Sfat: alegeți întotdeauna același prestator de servicii de livrare care a fost responsabil și pentru livrarea produselor pe care le returnați. De regulă, aceasta este varianta cea mai convenabilă ca preț. Pentru un proces rapid și fără probleme, vă recomandăm să folosiți formularul nostru de retur. Cu toate acestea, această procedură nu este obligatorie.
Cât timp am la dispoziție pentru a reclama un articol?
Nu există o perioadă de bază pentru reclamații. Pentru elementele noastre din lemn aveți o garanție de 10 ani, iar pentru accesorii o garanție de 2 ani. Fără a aduce atingere, se aplică reglementările legale. Mai multe informații găsiți și în informarea privind dreptul de retragere.
Cum procedez dacă comanda mea este incompletă sau livrată cu deteriorări?
Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale erori la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediere al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuși produsele și, pe baza instrucțiunilor de asamblare, să verificați dacă pachetul este complet și intact și să documentați cu fotografii eventualele daune. Apoi contactați-ne prin formularul nostru de contact și trimiteți-ne o listă completă a componentelor afectate, inclusiv fotografii. Doar dacă lista componentelor afectate este completă, pot fi evitați timpii lungi de așteptare. Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă propune o soluție potrivită.
Cum procedez dacă doresc să schimb un articol?
Pentru un proces rapid și fără probleme, vă recomandăm să folosiți formularul nostru de retur. Cu toate acestea, această procedură nu este obligatorie.
Cum îmi primesc banii înapoi?
Rambursarea depinde de metoda de plată selectată. Dacă ați achitat comanda în avans, vă rugăm să ne trimiteți datele contului dumneavoastră pentru a putea efectua rambursarea sumei. Dacă ați plătit prin PayPal, card de credit sau Amazon, datele dumneavoastră de plată sunt deja stocate de noi și nu mai avem nevoie de alte date pentru a efectua rambursarea sumei. Dacă ați efectuat plata prin Klarna, vă rugăm să contactați Klarna pentru rambursare. De asemenea, vă rugăm să rețineți că rambursarea sumei poate dura până la 14 zile.
Wickey confirmă primirea retururilor mele?
De îndată ce retururile dumneavoastră au ajuns la noi, primiți, desigur, un e-mail de la noi în care confirmăm primirea retururilor.
Pot alege singur o firmă de transport pentru returnarea unui echipament de joacă Wickey?
Din păcate, din motive logistice, nu vă putem oferi posibilitatea de a alege firma de transport pentru retur. De asemenea, nu este posibil să transmitem informații firmei de transport, deoarece aceasta lucrează adesea cu subcontractanți la livrare.
Pot refuza luarea în primire a unui echipament de joacă Wickey dacă este foarte deteriorat?
Deși colaborăm cu parteneri de încredere, nu putem exclude posibilitatea unor eventuale daune la transport. Menționați daunele identificate la prima vedere pe avizul de expediere al furnizorului. Vă rugăm să acceptați totuși produsele și să verificați dacă pachetul este complet și intact. Apoi adresați-vă serviciului nostru pentru clienți prin formularul de contact. Ne vom ocupa cât de repede posibil de înlocuirea produselor.
View all
Asamblare și siguranță
Unde găsesc manualul de montaj al echipamentului meu de joacă Wickey?
Instrucțiunile de asamblare vă sunt expediate împreună cu produsul comandat, în punga cu șuruburi. Dacă, însă, contrar așteptărilor, instrucțiunile nu sunt incluse, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin formularul de contact. Vi le vom trimite cât de curând.
Cât timp să planific pentru asamblarea echipamentului de joacă?
Din experiența noastră, asamblarea decurge foarte rapid dacă aveți o mână de ajutor și respectați instrucțiunile de montaj detaliate: În funcție de abilitățile dumneavoastră meșteșugărești, dacă aveți la îndemână toate sculele, veți avea nevoie de aprox. 6-8 ore de lucru pentru cele mai mici complexuri de joacă, în afară de încorporarea în beton. Pentru complexul de joacă mare, vă recomandăm să apelați la două persoane care să vă ajute. Veți avea nevoie de 10-12 ore de lucru. Iar cu prietenii dumneavoastră alături, după ce terminați treaba puteți să îl inaugurați împreună.
De ce materiale am nevoie pentru asamblare?
Scândurile și stâlpii sunt deja tăiați și trebuie doar șlefuiți pe muchii, pentru a evita formarea de așchii. Materialele necesare pentru înșurubare, inclusiv capacele de acoperire, sunt incluse în pachetul livrat. Aveți nevoie de următoarele scule pentru montaj: Șurubelniță cu acumulator Nivelă Ciocan de cauciuc Echer Set de chei tubulare Sfaturi:
Aveți grijă ca la fixarea șuruburilor livrate să folosiți dimensiunea corectă a biților pentru a evita ruginirea prematură și deteriorarea elementelor.
Când să stabilesc programarea pentru serviciul de asamblare?
Asigurați-vă că produsul comandat v-a fost livrat complet și fără deficiențe, înainte de a contacta serviciul de asamblare. Veți economisi timp, bani și energie, iar persoanele care vă vor ajuta vor putea trece relaxați la treabă.
Echipamentul de joacă poate fi asamblat altfel decât indică manualul de instrucțiuni?
Starea de bine și siguranța copiilor care se joacă este întotdeauna pe primul loc atât pentru dumneavoastră ca părinți, cât și pentru noi. Din acest motiv, vă recomandăm să asamblați complexurile noastre de joacă în modul indicat de instrucțiunile de asamblare. Deși aproape toate complexurile noastre de joacă sunt construite și proiectate astfel încât să poată fi asamblate și invers, în oglindă, prin asamblarea conform instrucțiunilor de asamblare pot fi evitate posibile pericole.
Cum montez racordul de apă la toboganul meu?
Dacă ați ales un complex de joacă cu tobogan ondulat cu racord de apă, aveți nevoie pentru montaj de un burghiu cu un diametru de 4 mm și o lungime minimă de 5 cm. În plus, aveți nevoie de o foaie de șmirghel fină pentru a netezi excesul de la găurire de pe partea superioară a leagănului. Pentru racordare, aveți nevoie de un furtun de jumătate de țol și un colier de furtun pentru a-l asigura. Atenție: Vă rugăm să rețineți că doar toboganele noastre ondulate de 175 cm, 220 cm și 300 cm sunt prevăzute cu racord de apă. Pe partea posterioară a toboganului se află un dispozitiv care marchează locul racordului de apă. Treceți burghiul pornind de jos prin tub și începeți să găuriți. Bavura rezultată poate fi îndepărtată prin aplicarea vârfului capului de burghiu. Celelalte așchii pot fi rindeluite cu atenție folosind foaie de șmirghel fină. Sfat: Nu aplicați prea multă presiune când folosiți șmirghelul, pentru a nu zgâria toboganul. Apoi înșurubați furtunul de jumătate de țol pe tubul de conectare și fixați-l cu colierul de furtun. Distracția pe apă poate începe!
Ce consistență ar trebui să aibă solul pentru ca echipamentul de joacă să fie stabil și sigur?
Cel mai bine ar fi să montați echipamentul de joacă Wickey pe o suprafață netedă. Suprafețele cu iarbă sau nisip cu spațiu suficient în jurul structurii sunt adecvate în acest scop. Pe un sol mai dur se recomandă așezarea de pavele de protecție.
Ar trebui să fixez echipamentul de joacă în sol?
Chiar dacă echipamentul dvs. de joacă pare stabil și sigur: pentru garantarea siguranței copiilor dvs. vă recomandăm să ancorați fiecare echipament de joacă în pământ. Prin această ancorare, stabilitatea complexului de joacă sau a leagănului devine și mai mare! Toate ancorele sunt înșurubate de stâlpii complexului de cățărare și nu se văd din exterior – în funcție de tipul de ancoră ales de dvs. În general, vă recomandăm să ancorați în pământ fiecare stâlp al turnului care ajunge la sol. Scările și pereții de cățărat trebuie fixați, de asemenea, cu câte 2 ancore. Pentru mai multe informații, consultați descrierea produsului. Sfat: Ancorele noastre unghiulare sunt perfecte pentru orice complex.
Ce ancore ar trebui să folosesc? Sunt incluse în pachetul livrat cu echipamentul de joacă?
Ancorele trebuie comandate suplimentar față de echipamentul de joacă. Aruncați o privire pe pagina produsului ales de dvs.: Acolo vă oferim recomandări privind tipul și numărul de ancore pentru complexul dvs. finger-swipe Mutați masa Dispozitiv de ancorare
unghiular Wickey SolidLock
Dispozitiv de ancorare
la sol Wickey SimpleLock
Dispozitiv de ancorare
la sol Wickey QuickLock
Stâlpii pătrați și
scările oblice
check check check Stâlpii leagănelor check check times Stâlpii rotunzi times check check Seria Tiny / Flyer check check times Seria Smart / Prime check check times Sol mai afânat, nisipos
(se va încorpora mereu în beton)
check check check Sol mai dur, pietros check check times Sugestii de montare Montarea cea mai simplă* Încorporarea în beton Montarea cea mai simplă* Încorporarea în beton Montarea cea mai simplă Înșurubarea sau
încorporarea în beton Stabilitate Stabil și sigur (Premium) Stabil și sigur (Premium) Stabil și sigur (Standard) *Recomandare: montarea pe partea interioară, ancora nu este vizibilă din exterior
Trebuie să respect o distanță de siguranță la asamblarea produsului?
Obstacolele precum copacii, tufișurile sau zidurile nu doar împiedică joaca, ci reprezintă și un pericol semnificativ de accidentare. De aceea, vă recomandăm să păstrați o distanță de siguranță de minim 2 metri în jurul întregului echipament de joacă, pentru a-i permite copilului dvs. să se joace fără griji și în siguranță. Decisiv este punctul cel mai îndepărtat, respectiv stâlpul cel mai îndepărtat al complexului de joacă sau al leagănului.
View all
Augmented Reality
Ce înseamnă Augmented Reality (AR)?
Pentru a vă ajuta să găsiţi complexul de joacă ideal, vă propunem funcţia noastră Augmented Reality. Augmented Reality (pe scurt: AR, în română: realitate augmentată) este o percepție a realității asistată de calculator care este îmbunătățită cu elemente virtuale. În cazul Wickey, prin funcţia AR vă oferim posibilitatea de a plasa complexurile noastre de joacă la scară reală în grădina dvs. cu ajutorul smartphone-ului înainte de a le cumpăra. Astfel, puteți decide dinainte ce complex de joacă se potrivește cel mai bine în grădina dvs. sau puteți stabili care este cel mai potrivit loc pentru acesta.
Cum funcționează funcția Augmented Reality prin intermediul smartphone-ului meu?
Versiunea pentru smartphone: Dați clic pe linkul: "Transpuneți în grădină" Îl veți găsi pe pagina fiecărui produs.
Funcția Augmented Reality se activează automat pe smartphone-ul dumneavoastră. Acest proces poate dura câteva secunde. Proiectați complexul de joacă preferat în grădina dumneavoastră! Tot ce trebuie să faceți este să mișcați telefonul mobil înainte și înapoi în locația dorită. Important: trebuie să vă asigurați că aveți suficient spațiu pentru a amplasa complexul de joacă în mărime naturală! Puteți muta și/sau roti complexul de joacă în funcție de dorințele dumneavoastră.
Cum activez funcția Augmented Reality prin intermediul desktop-ului meu?
Versiunea pentru desktop: Dați clic pe linkul: "Transpuneți în grădină" Îl veți găsi pe pagina fiecărui produs.
Scanați codul QR folosind camera smartphone-ului dumneavoastră. Proiectați complexul de joacă preferat în grădina dumneavoastră. Tot ce trebuie să faceți este să mutați telefonul mobil înainte și înapoi în locația dorită. Important: trebuie să vă asigurați că aveți suficient spațiu pentru a amplasa complexul de joacă în mărime naturală! Puteți muta și/sau roti complexul de joacă în funcție de dorințele dumneavoastră.
La ce complexuri mă pot uita în grădina mea cu ajutorul funcției Augmented Reality?
Puteți găsi toate complexurile de joacă cu funcție AR aici.
Ce smartphone-uri acceptă funcția Augmented Reality?
Puteți găsi o listă cu toate dispozitivele compatibile aici. Dacă smartphone-ul dvs. nu este enumerat, ne pare foarte rău. Ne extindem constant lista.
View all
Informații despre lemn
Ce fel de lemn utilizează Wickey?
Lemnul Wickey impregnat, de pin sau molid, provine din cultivare naturală și durabilă și se caracterizează printr-o durată de viață deosebit de îndelungată, la utilizarea în aer liber. El conferă soliditate produselor noastre, ceea ce asigură o distracție la joacă relaxată și sigură.
Fisurile, găurile și decolorările verzui din lemn sunt inofensive?
Lemnul este un produs natural și nu există doi copaci la fel. Prin urmare, micile fisuri sau găuri sunt destul de frecvente. Conform standardului DIN 4074, proprietățile statice ale lemnului nu sunt afectate de fisuri mai mici de un sfert din lungimea sau grosimea grinzii – dimpotrivă, acestea chiar demonstrează că lemnul încă funcționează!
De ce lemnul își modifică volumul?
În cazul depozitării în condiții deosebit de umede sau de uscate, se poate întâmpla ca lemnul să se dilate sau să se contracte puțin. Acest lucru nu este doar inofensiv, ci și benefic, deoarece astfel lemnul poate rezista la intemperii și la influențele mediului într-o manieră optimă.
Echipamentul meu de joacă are pete albe/verzui în unele locuri. Este afectat de mucegai?
Dacă produsul dumneavoastră Wickey prezintă decolorări albe sau verzui pe zone mici, acesta nu constituie un motiv de îngrijorare: se poate întâmpla ca sărurile din lemn și din impregnare să se adune și să iasă la suprafață. Puteți ignora cu încredere aceste pete. Însă dacă vă deranjează, puteți pur și simplu să șlefuiți puțin zonele afectate.
Ce înseamnă lemn impregnat sub presiune?
Lemnul nostru înseamnă mulți ani de distracție și, pentru a garanta acest lucru, el este făcut durabil. Pentru aceasta el este impregnat sub presiune în cazan. În cadrul acestei proceduri, sărurile de protecție sunt presate în lemn sub presiune ridicată. Astfel lemnul este protejat permanent împotriva insectelor, ciupercilor, putregaiului mucegaiului și contactului constant cu solul și apa.
Este normal ca lemnul să fie umed?
În general, umiditatea nu reprezintă un motiv de îngrijorare: experiența a arătat că poate dura ceva timp până când umiditatea care se creează în timpul procesului de impregnare a dispărut complet din lemn. Prin urmare, despachetați-l după livrare și lăsați-l să se usuce timp de cel puțin două zile. Înainte de a strânge șuruburile, perforați în prealabil găurile. Astfel reduceți riscul de deteriorare a aliajelor șuruburilor.
Ar trebui să-mi tratez cadrul de cățărare cu lac transparent și dacă da, care lac este cel mai potrivit pentru el?
Nu este necesar să tratați suplimentar lemnul cu lac transparent sau vopsea. Prin impregnarea sub presiune în cazan, acesta devine rezistent la intemperii și este protejat în mod optim împotriva vântului și vremii nefavorabile. Dacă totuși doriți să aplicați un strat de lac de protecție, puteți, desigur, să tratați lemnul cu o vopsea specială pentru protecție permanentă sau cu lac certificat conform DIN EN 71 partea a 3-a. Aceste lacuri sunt inofensive pentru copii și pentru mediu.
Pot vopsi sau lăcui echipamentul de joacă?
Dacă doriți să reîmprospătați sau să schimbați aspectul complexului de joacă, puteți face acest lucru! Pentru a vă păstra drepturile la garanție, trebuie totuși să rețineți următoarele: pentru menținerea calității lemnului și a duratei sale de viață, utilizați doar lacuri care lasă o peliculă cu pori deschiși și vopsele pentru protecție permanentă care sunt certificate conform DIN EN 71 partea a 3-a. Aceste substanțe sunt inofensive pentru copilul dumneavoastră și au fost testate în ceea ce privește compatibilitatea cu copiii.
Sfat: înainte de vopsire, șlefuiți lemnul cu o hârtie abrazivă. La o suprafață aspră, culorile nu doar că aderă mai bine, dar astfel îndepărtați și impuritățile de pe suprafața lemnului.
Cum pot îndepărta petele verzui?
Prin impregnarea lemnului nostru sub presiune în cazan și deoarece lemnul lucrează permanent, se poate întâmpla să iasă puțină sare la suprafață în unele locuri. Puteți să-l șlefuiți cu ușurință sau să îl lăsați în pace dacă nu vă deranjează.
Ce pot face cu privire la comportamentul de umflare și contracție al echipamentului de joacă din lemn?
Atunci când lemnul devine umed sau este depozitat pentru o perioadă îndelungată, se poate întâmpla să-și modifice volumul într-o anumită măsură. Pentru a evita acest lucru, ar trebui să-l depozitați uscat și nu pentru prea mult timp. În plus, nu doriți să vă lăsați copiii să aștepte noile lor echipamente de joacă de la Wickey, nu-i așa?
View all
Calitate și garanție
Câți ani de garanție primesc pentru echipamentele de joacă Wickey?
Pentru că avem încredere deplină în produsele noastre, vă oferim o garanție de 10 ani* pentru toate piesele din lemn, dacă achiziționați în același timp ancorele produse de noi. În toate celelalte cazuri, se aplică garanția legală. * Garanția înscrisă este valabilă pentru toate piesele din lemn, în cazul achiziționării simultane a ancorelor produse de noi. În toate celelalte cazuri, este valabilă garanția legală de doi ani. Pentru mai multe informații privind domeniul de aplicare al garanției și modul de revendicare, vă rugăm să consultați politica noastră de garanție.
Din ce moment începe perioada de garanție?
Perioada de garanție începe odată cu primirea bunurilor. Drepturile legale ale consumatorului (drepturile de garanție și dreptul de retragere) nu sunt limitate de garanție.
Când nu există un caz de garanție?
Garanția conține o garanție privind durabilitatea tuturor pieselor din lemn de pe articolul achiziționat. Această garanție se aplică numai dacă cel puțin una dintre ancorele produse de noi a fost achiziționată împreună cu articolul cumpărat. În caz contrar, clientul nu mai are dreptul la garanție pentru piesele din lemn deteriorate după expirarea garanției legale.
De asemenea, nu se mai oferă garanție dacă clientul însuși sau o terță parte provoacă defectul la piesele din lemn prin asamblare defectuoasă sau dacă defectul se datorează deteriorării pieselor din lemn ca urmare a utilizării sau depozitării necorespunzătoare de către clientul însuși sau o terță parte. În plus, sunt excluse din garanție daunele cauzate de vandalism din partea clientului însuși sau a unei terțe părți, proprietățile tipice ale lemnului sau daunele cauzate de intemperii.
View all

Se încarca...

Comparați Produse

chevron-right